Tot slot: na 6 weken weer thuis........ - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu Tot slot: na 6 weken weer thuis........ - Reisverslag uit Wanssum, Nederland van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu

Tot slot: na 6 weken weer thuis........

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Annemarie

20 Oktober 2014 | Nederland, Wanssum

Nadat we uit Albi vertrokken waren, zijn we via Clermont Ferrand, Langres en Larochette in Luxemburg afgelopen zaterdag om 15.30 uur thuis gekomen.
De caravan was redelijk snel uitgeruimd en de post was ook snel bekeken.
Moe en voldaan zaten we `s avonds weer op onze huiskamerbank en konden we weer naar ons eigen toilet gaan.
We hebben een geweldige reis gemaakt en hebben veel gezien. We hebben op 20 campings gestaan. De auto heeft ruim 7000 km. gereden, de caravan iets minder nl. ruim 5500 km. Problemen hebben we niet gehad, op die ene lekkeband na.
Wij hebben genoten en hopen dat jullie met plezier onze verhalen hebben gelezen. In ieder geval willen wij iedereen bedanken die een reactie op deze verhalen hebben gegeven.
Groeten aan jullie allen en wie weet tot een volgend reisverslag.
Wim en Annemarie.

• 20 Oktober 2014 - 22:16

Wieke:

Welkom thuis!
    Leuk om jullie verslagen te lezen en fijn dat jullie het zo goed gehad hebben.

Liefs, Wieke

• 20 Oktober 2014 - 22:49

Harriët :

Genoten van de verslagen en de prachtige foto's. En nu , (om met Henri Nouwen te spreken):"eindelijk thuis".

• 26 Oktober 2014 - 10:12

Frits:

Ongelooflijk mooie reis hebben jullie gemaakt.....fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn !
    Groetjes,Frits.