Van Bilbao naar Picos de Europa - Reisverslag uit Islares, Spanje van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu Van Bilbao naar Picos de Europa - Reisverslag uit Islares, Spanje van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu

Van Bilbao naar Picos de Europa

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Annemarie

11 September 2014 | Spanje, Islares

Na de Dunes de Pilat reden we via Bayonne en Biaritz Spanje binnen om langs Bilbao nar een camping in Islares te gaan. De camping ligt aan de baai van Orinon. Daar ben ik 47 jaar geleden met ouders en broers ook al geweest en bewaar goede herrinneringen aan die vakantie. Leuk om dat weer eens terug te zien!
met minibus, grote bus en tram zijn we een dag naar Bilbao geweest. Het museum Guggenheim is prachtig wat betreft de architectuur en de kunst. Zeer de moeite waard!
Na nog even naar de brug over de Nervion van de architect Calatrava te kijken, zie foto, was de koek helemaal op. Met 31 graden is het niet echt prettig in een wereldstad.
Vandaag een echte rustige dag en morgen gaan we weer verder.
Dan gaat de reis naar Ribadesella, aan de kust om vandaar een tocht te gaan maken naar de Picos de Europa.
Tot nog toe hebben we zeer goed en vooral warm weer gehad. Vanmorgen was er een flinke regenbui, daarna werd het weer lekker zonnig en warm. Voor de komende week ziet het er allemaal niet zo goed uit, veel bewolking en ook regen kunnen we verwachten. We wachten maar af.
Dit was het weer, over een paar dagen weer verder.
Groet van ons, Wim en Annemarie

• 11 September 2014 - 21:53

Dick En Bertie:

Leuk hoor zo'n reisverslag. Het weer hier is ook redelijk. Geniet er maar van

• 14 September 2014 - 21:10

Liesbeth:

Lieverds,

Klinkt prachtig allemaal!
    Kunnen jullie ook wat fotos plaatsen, of is dat lastig? Dan kunnen we ook visueel meegenieten!

Xx veilige reis
    Liesje