Op weg naar Santiago de Compastela......... - Reisverslag uit Barreiros, Spanje van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu Op weg naar Santiago de Compastela......... - Reisverslag uit Barreiros, Spanje van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santiago de Compastela.........

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Annemarie

15 September 2014 | Spanje, Barreiros

Als tussenstop zijn we terecht gekomen op een camping bij Barreiros, ook aan de noordelijke kust. De plaatsjes zijn erg klein, je kan bijna zien wat de buren op hun bord hebben liggen. Het merendeel zijn campers die hier staan, zij hebben meer plaats dan wij, ook de auto moet nog op ons plekje gezet worden.
We blijven hier maar 1 nacht en daarom zijn we gelijk naar de Kathedraal van de Zee gegaan. Op de foto's kun je zien dat de kust uit grote rotsen bestaat en die zijn door de zee uitgesleten met als resultaat prachtige rotspartijen.
Het is een ware bezienswaardigheid want we waren zeker niet alleen op dit stuk strand.
Morgen gaan we door naar een van onze doelen van deze reis: Santiago de Compastela! Helaas zijn de weersverwachtingen niet goed, de komende dagen wordt daar veel regen verwacht.
Groet en tot de volgende keer van Wim en Annemarie.

• 15 September 2014 - 22:52

Tiemen En Claudia:

Hoi luitjes, jammer van het weer in de Pico's. Het moet er hartstikke mooi zijn. In ieder geval toch de 2e dag nog goed weer. Op naar Santiago. Gaan jullie daar voor en aantal dagen op de camping staan? Geniet daar in Santiago! Tapas, muzikanten, sfeer en natuurlijk de kathedraal. Ga vooral naar de H Mis, zo indrukwekkend. Hoop voor jullie dat er iemand betaald heeft voor het slingeren van het wierookvat. Zo mooi. Wim:pas op, niet onder het touw gaan staan, je weet maar nooit en ik weet niet hoe oud het touw is.
    Uiteraard ook het bijbehorend museum bezoeken en daarna naar de tapasbar in het straatje vanaf het plein. Luitjes, veel plezier!!