Luie zondag! - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu Luie zondag! - Reisverslag uit Arcachon, Frankrijk van Wim en Annemarie Meurs - WaarBenJij.nu

Luie zondag!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Wim en Annemarie

07 September 2014 | Frankrijk, Arcachon

Het was warm, 32 graden en wij waren lui.
Vanavond inpakken en doorreizen want het gaat hier regenen.
Morgen naar Islares, 35 km. van Bilbao.
Groet, Wim en Annemarie

• 07 September 2014 - 18:39

Tiemen:

Hoi vakantiegangers,
    Begrijp, nu ik jullie bericht ontvang, dat het gelukt is met waarbenjij.nu. We zullen jullie blijven volgen, helaas wel een beetje jaloers natuurlijk. Pak ff een luie dag en dan er tegenaan. Goede reis samen! En denk aan de dakranden van schuren. Tot horens.

Groeten uit Zwolle,

Claudia en Tiemen

• 07 September 2014 - 19:54

Free En Ida:

Hai Annemarie en Wim,

Intussen alweer bijna een week onderweg, dan kun je ook wel een dagje luieren. Morgen naar Spanje naar een nog mooier gebied. 32 gr is ook wel genoeg. Hebben jullie een camping aan zee gevonden en niet bij Bordeaux ? Ook hier is de zomer terug. Gisteren mijn verjaardag gevierd en we konden tot 9 uur buiten zitten, Nog niet eerder gebeurd dit jaar. We hebben ons laten verwennen met de catering van het turkse restaurant EDA. Het was heerlijk. Na 3 dagen verjaardagsfeestjes nu uitrusten op de bank. maar het was allemaal erg gezellig. Nog een fijne reis en groetjes van ons

Free en Ida

• 07 September 2014 - 22:01

Theo En Roos:

Hallo Annemarie en Wim,
    Heel leuk om van jullie te horen hoe het gaat.
    Hier is alles prima. De tuin is bijna klaar en de oogjes zijn ook goed gelukt.
    Geniet nog van jullie mooie reis.
    Groetjes van Theo en Roos